Nieuwe Coca-Cola Energy moet Red Bull verslaan

Jarenlang heeft Coca-Cola de markt voor de Energy Drinks overgelaten aan spelers als Red Bull en Monster Energy. Wellicht omdat de drankjes symbool staan voor gedrags- en gezondheidsproblemen. Toch gaat het grote merk nu Coca-Cola Energy op de markt brengen, in twee varianten. Coca-Cola smaak met extra’s In de wereld van de energy drinks zijn […]

Jarenlang heeft Coca-Cola de markt voor de Energy Drinks overgelaten aan spelers als Red Bull en Monster Energy. Wellicht omdat de drankjes symbool staan voor gedrags- en gezondheidsproblemen. Toch gaat het grote merk nu Coca-Cola Energy op de markt brengen, in twee varianten.

Coca-Cola smaak met extra’s

In de wereld van de energy drinks zijn inmiddels heel wat smaakjes verkrijgbaar. Niet iedereen schaart zich achter de standaard kauwgomballensmaak van de eerste drankjes die op de markt kwamen. Coca-Cola is zo slim om dan ook duidelijk voor haar eigen smaak te kiezen. Dat wil zeggen, de smaak zou iets lijken op de bekende Coca-Cola smaak. Toch ziet het bedrijf dit niet als een directe variant op de bekende coladrank.

Hoewel de blikjes drie keer zoveel cafeïne bevatten dan een gewoon blikje Coca-Cola, is dat niet het enige waar je energie van krijgt. Ook bekende ‘energy’ ingrediënten als cafeïne in, B-vitaminen en guarana zijn aanwezig in de blikjes.

Met of zonder suiker

Coca-Cola komt met twee smaken op de markt. Coca-Cola Energy en Coca-Cola Energy No Sugar. Die laatste variant is de variant die je vooral op reclames zal zien. Om een enigszins gezond karakter aan het blikje mee te geven.

Reageren

Wij zijn JustForKoks

Wij zijn de mannen die koken. Die met passie in de keuken staan. Of deze keuken nou binnen of buiten staat maakt ons niet uit. Wij zijn altijd op zoek naar de leukste verhalen en reviews, voor jou.
%d bloggers liken dit: