Sterk stukje marketing tijdens Robbie Williams concert

Do the tastebox - Shake your tastebox - Do the tastebox - Shake your tastebox

Begin dit jaar zagen we Robbie Williams in TV reclames verschijnen. Als geheim agent die een jonge, blonde meid zijn auto uit schiet om te genieten van een kopje espresso koffie. De marketingmachine achter dit nieuwe Café Royal ging verder tijdens het concert van The Robster met een wel erg leuk bedachte sampling actie.

Het Zwitserse koffiemerk gaf tijdens het concert samples weg van haar Nespresso-compatible koffie capsules. Deze werden geheel in stijl verpakt. Zo bevatten de gouden doosjes een afbeelding van Robbie Williams die niet op de Agent’s Choice limited edition verpakkingen zijn gedrukt. Heel subtiel is de verwijzing naar zijn song. Het doosje is te ’tastebox’, wat natuurlijk een verwijzing is naar Robbie’s hit Rudebox. Daarnaast bevat ieder doosje één Agent’s Choice Espresso No.2 capsule. Uiteraard met het logo en de handtekening van Robbie Williams erop. Maar het meest briljante? De tagline wanneer je het doosje opent… ‘See you tomorrow morning’

Overigens hebben we de eerste capsules al opengedrukt in onze Lattissima Pro machine en het lijkt erop dat ze echt perfect perforeren. Mede doordat ze aluminium gebruiken aan de voorkant van de capsule.

Reageren

Wij zijn JustForKoks

Wij zijn de mannen die koken. Die met passie in de keuken staan. Of deze keuken nou binnen of buiten staat maakt ons niet uit. Wij zijn altijd op zoek naar de leukste verhalen en reviews, voor jou.