Kitchen Republic start crowdfunding campagne

Kitchen Republic is een Amsterdamse incubator. In een 900m2 grote hal werken food ondernemers aan nieuwe producten voor de supermarkt. Nu de eerste merken voortgekomen zijn uit Kitchen Republic, is het tijd voor een nieuwe locatie. De huidige locatie van 900 vierkante meter blijkt uit haar voegen te barsten nu verschillende startups de professionele keukens […]

Kitchen Republic is een Amsterdamse incubator. In een 900m2 grote hal werken food ondernemers aan nieuwe producten voor de supermarkt. Nu de eerste merken voortgekomen zijn uit Kitchen Republic, is het tijd voor een nieuwe locatie.

De huidige locatie van 900 vierkante meter blijkt uit haar voegen te barsten nu verschillende startups de professionele keukens gebruiken om nieuwe producten te ontwikkelen en te lanceren. Zo liggen Oh Na Mi Kimchi en Baked in Amsterdam in de supermarkt dankzij het concept.

De organisatie is nu van plan om in de nabijheid een tweede hal te kopen. Ditmaal met een oppervlak van 1.500 vierkante meter. Onder anderen om kleinschalige productielijnen op te kunnen zetten.

Om dit voor elkaar te krijgen, is Kitchen Republic een crowdfundingcampagne gestart. Het zoekt €100.000 om de operatie van de grond te krijgen. Daarbij belooft het de financiering na zes jaar terug te betalen en een jaarlijks rendement van 5% naast andere perks.

Reageren

Wij zijn JustForKoks

Wij zijn de mannen die koken. Die met passie in de keuken staan. Of deze keuken nou binnen of buiten staat maakt ons niet uit. Wij zijn altijd op zoek naar de leukste verhalen en reviews, voor jou.
%d bloggers liken dit: